sobota, 20 kwietnia 2013

EKO

 Jak wiecie już jestem fanatykiem torb ekologicznych, ale jestem i osobą która dba o nasze środowisko. Pomagając, wspierając i robiąc rzeczy dla środowiska. Co jest najbardziej ekologiczne, i co każdy ma w swoim domu? Torby Eko! Jest tyle możliwości żeby wyglądać naprawdę dobrze, i modnie!  Polecam torby od  MDi.Mod.Shion KLIK. Ja zamówiłam sobie dwie  z własnymi projektami! Kawa sama się nie zrobi, oraz  Tattoos are my religion! Torby przyszył w ciągu dwóch dni, byłam bardzo zadowolona! Mieści się swobodnie A4 i zostaje jeszcze dużo miejsca, torba jest wytrzymała! Koszty tanie, szybka przesyłka, a co najpiękniejsze własnoręcznie robione! A co do ekologi, to wy dbacie o nasze środowisko? Kropla Bezkidu od ponad roku prowadzi akcje Ekozakręceni, poczytajcie o tym i też pomagajcie środowisku! :)  


Obserwuj mnie na instagramie: http://instagram.com/barbres









2 komentarze: